تصادف وانت نیسان و پراید در بردستان تفت 3 مصدوم داشت

به گزارش وبلاگ میزبانی وب، خبرنگاران/یزد سرپرست جمعیت هلال احمر تفت گفت: برخورد یک دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه وانت نیسان بعد از روستای بردستان سانیج در این شهرستان سه نفر مصدوم برجای گذاشت.

تصادف وانت نیسان و پراید در بردستان تفت 3 مصدوم داشت

سید قاسم گلشندر این خصوص گفت: بنا به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری EOC مبنی بر تصادف یک دستگاه خودروی پراید با یکدستگاه وانت نیسان به دلیل خواب آلودگی راننده خودروی پراید بعد از بردستان سانیج ، بلافاصله سه نفر از نجاتگران پایگاه جاده ای جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان این شهرستان در قالب یک تیم امدادی به همراه یکدستگاه خودروی نجات راس ساعت 12:55 دیروز در محل حادثه حاضر و دو نفر از مصدومان به وسیله نجاتگران با استفاده از ست نجات رهاسازی شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان گفت: پس از رهاسازی و نجات و انجام اقدامات اولیه درمانی به وسیله نیروهای هلال احمر و با همکاری عوامل اورژانس در صحنه ، حادثه دیدگان با آمبولانس اورژانس به اولین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی اضافه کرد: این عملیات یک ساعت و 40 دقیقه به طول انجامید و متاسفانه این حادثه سه مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش وبلاگ میزبانی وبو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، گلشن در انتها ضمن اعلام شماره تلفن 112 برای ارائه خدمات امدادی از سوی هلال احمر، اظهار داشت: تلفن ندای امداد در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش های حوادث احتمالی از سوی مردم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تصادف وانت نیسان و پراید در بردستان تفت 3 مصدوم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف وانت نیسان و پراید در بردستان تفت 3 مصدوم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید