ملاقات مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل با مدیر دفتر یونیسف در تهران

به گزارش وبلاگ میزبانی وب، خبرنگاران - مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل در ملاقات با مدیر دفتر یونیسف تهران در مورد توسعه همکاری های دو جانبه به بحث و گفت وگو پرداختند.

ملاقات مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل با مدیر دفتر یونیسف در تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمدعلی فرحناکیان مشاور وزیر و رییس مرکز امور بین الملل با اشاره به اهمیت آب و برق برای مردم ایران و کاهش سهم حقابه شرق کشور به علت کاهش جریان آب هیرمند، میزبانی ایران از پناهندگان افغانی و مسائل آن و کمبود آب و خشکسالی که ایران از جمله جوامع مرزی با آن روبرو هستند، خواهان افزایش همکاری و تقویت روابط میان وزارت نیرو و یونیسف، افزایش سهم بودجه ایران در یونیسف، افزایش حمایت ها، همکاری یونیسف در زمینه پروژه های تامین انرژی برای جوامع ایرانی و پناهگاه پناهندگان افغانی شد.

وی بعلاوه در این ملاقات، منظره ایران در تبادل اطلاعات تخصصی، فنی، کارشناسی و تجهیزات تامین آب و ارایه برنامه های اجرایی برای انجام پروژه های مقطعی و کوتاه مدت با یونیسف (بین سال های 2022-2023) را تشریح کرد.

رابین ناندی نماینده و مدیر دفتر یونیسف نیز با اشاره به کسب تجربه از همکاری های گذشته گفت: همکاری های آینده از منظره خوبی برخوردار بوده و ورود به فاز توسعه برنامه ریزی و همکاری های آینده با ایران (بین سال های 2027-2022) امیدوار کننده است.

وی در مورد محورهای همکاری نیز اظهار داشت: در این راستا، در زمینه مقابله با کمبود، مدیریت و حفاظت از منابع آب، مسایل فنی، ظرفیت سازی و تجهیزات آب به نفع طرفین، برنامه ریزی و برقراری ارتباطات مناسب کوشش خواهیم کرد.

نماینده و مدیر دفتر یونیسف در سرانجام خواهان اجرای به موقع پروژه ها به وسیله ایران در کوتاه ترین زمان ممکن، مطابق با مکانیزم ها و برگزاری کارگاه هایی از پروژه ها شد.

این گزارش می افزاید، هدف از برگزاری جلسه مذکور، توسعه همکاری های متقابل، رایزنی و گفتگو در مورد پروژه های آبرسانی روستاهای مرزی، شرایط پناهندگان افغانی، کمبود آب و خشکسالی در ایران بود.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "ملاقات مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل با مدیر دفتر یونیسف در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل با مدیر دفتر یونیسف در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید