لیگ برتر پرتغال، طارمی با یک گل و یک پاس گل پورتو را نجات داد

به گزارش وبلاگ میزبانی وب، در حسا س ترین بازی از هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال، ستاره ایرانی تیم پورتو درخشید تا تیمش مقابل مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها متحمل شکست خانگی نشود.

لیگ برتر پرتغال، طارمی با یک گل و یک پاس گل پورتو را نجات داد

به گزارش وبلاگ میزبانی وب، در اولین و حساس ترین بازی از هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال، شب گذشته (آدینه شب) تیم فوتبال پورتو در استادیوم دراگائو میزبان اسپورتینگ لیسبون مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها بود که این بازی با تساوی 2ـ 2 به انتها رسید.

در این بازی میهمان مرکز نشین آغاز بهتری داشت و با گل های پائولینیو در دقیقه 8 و نونو سانتوس در دقیقه 34 از میزبانش پیش افتاد، در دقیقه 38 اما پورتو به وسیله فابیو ویرا یکی از گل های خورده را جبران کرد که این گل با پاسی از مهدی طارمی که از ابتدا در میدان حضور داشت، رقم خورد.

پورتو در انتها نیمه اول بازنده به میدان رفت، اما اخراج سباستین کواتس مدافع میانی تیم اسپورتینگ لیسبون کار میزبان را برای بازگشت به بازی آسان تر کرد و همین اتفاق هم رخ داد، این بار هم مهدی طارمی در رقم خوردن گل تیمش تأثیر مستقیم داشت و در نقش گلزن ظاهر شد. او در دقیقه 78 گل دوم پورتو را به ثمر رساند. طارمی در ادامه یکی دو موقعیت دیگر هم برای کامل کردن شب رؤیایی اش داشت، اما دفاع چندلایه حریف در نهایت به او اجازه این کار را نداد.

در نهایت بازی با تساوی 2ـ2 به انتها رسید و درست به محض به صدا درآمدن سوت انتها، بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیری شدیدی پیدا کردند که نتیجه آن اخراج دو بازی اسپورتینگ و پپه از پورتو بود.

با این نتیجه تیم های پورتو و اسپورتینگ لیسبون به ترتیب با 60 و 54 امتیاز در رده های اول و دوم جدول باقی ماندند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر پرتغال، طارمی با یک گل و یک پاس گل پورتو را نجات داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر پرتغال، طارمی با یک گل و یک پاس گل پورتو را نجات داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید