همایشها و نمایشگاه ها

تقدیر از خبرنگاران در چهارمین کنفرانس ملی الگوهای مدیریت کسب وکار

چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب وکار با رویکرد مدیریت پسا کرونا با تقدیر از خبرنگاران، اسنپ و علی بابا به عنوان کسب وکارهای الکترونیک پیشرو 5 بهمن 1400 به فعالیت خود انتها داد.

28 اردیبهشت 1401

سفرنامه زوریخ؛ همنشین آلپ و آب (قسمت اول)

زوریخ فقط مقر بانک های معتبر جهانی نیست؛ بزرگ ترین شهر سوئیس جاذبه های خاص خود را دارد.

21 اردیبهشت 1401

معرفی هتل 4 ستاره لوانا سانتا ماریا در کوش آداسی

هتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی | Luana Hotels Santa Mariaهتل لوانا سانتا ماریا کوش آداسی در ساحل واقع شده و یک ساحل اختصاصی دارد. امکانات تفریحی فوق العاده هتل و البته خدمات خوبی که برای رفاه حال شما آماده گشته، همگی تضمین یک سفر دلچسب و دوست داشتنی هستند. در ادامه...

4 اردیبهشت 1401

بازیکنانمان جانانه بازی کردند، مشکل پرداختی ها حل می گردد

به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان شامگاه شنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان که در سالن کنفرانس استادیوم تختی آبادان برگزار گردید، اظهار کرد: این سه امتیاز را به طرفداران تبریک می گویم؛ بازیکنانمان جانانه بازی...

26 فروردین 1401

گل محمدی: استعفا؟ بعدا جواب می دهم، ورزشگاه برنابئو را که نخواسته بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد حاضر شد.

15 اسفند 1400

نرخ بلیت هواپیما در170 جهت داخلی آزاد اعلام شد

سازمان هواپیمایی کشور از آزاد شدن نرخ بلیت هواپیما در 170 راستا داخلی و قرار گرفتن 87 راستا جزء راستاهای حمایتی اطلاع داد.

11 بهمن 1400

10 فرودگاه برتر دنیا

به تازگی فهرست بهترین فرودگاه های دنیا در سال گذشته میلادی اعلام شد و طبق رده بندی این فهرست، فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور برای چهارمین بار عنوان نخست را کسب کرد.

29 دی 1400

تعاون برترین شیوه اقتصاد مقاومتی است

خبرنگاران/کردستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در جلسه ویدیو کنفرانس معاون تعاون وزارت کار با مدیران کل استان ها؛ از تعاون به عنوان برترین شیوه اقتصاد مقاومتی نام برد و گفت: با تکیه بر ظرفیت تعاونی ها می توان رفاه را بر سر سفره های مردم آورد....

24 دی 1400

معین مدیرعامل شرکت راه آهن در جلسه هیات وزیران

تهران (پانا) - در جلسه امروز هیات دولت، سیدمیعاد صالحی به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و تصویب هیات وزیران، به عنوان مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران مشخص شد.

10 آبان 1400

از پیشنهاد همکاری با صنایع تا رد طرح مدیریت خوردگی در معاونت علمی، رد تقاضای تدریس طراح موتورسبز

دکتر جواهر دشتی از اساتید ایرانی دانشگاه کورتین استرالیا و طراح موتور سبز که تحقیقات خود را در حوزه مدیریت خوردگی متمرکز کرده، معتقد است، سال ها است که در دانشگاه های ایران در این حوزه تدریس می شود، ولی همچنان هزینه خوردگی در صنایع کشور بالا است و برای...

15 مهر 1400

10 گوشی موبایل محبوب در خبرنگاران (6 شهریور 1400)

هر هفته در این سری از مطالب نگاهی کوتاه به 10 گوشی موبایل محبوب در فروشگاه اینترنتی خبرنگاران می اندازیم و فهرست آن ها را در یک مجموعه کامل در اختیار شما قرار می دهیم.

8 شهریور 1400

حضور هنرمندان صنایع دستی ایران در نمایشگاه اکسپو 2021 دبی

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، حضور هنرمندان صنایع دستی ایران در نمایشگاه اکسپو 2021 دبی صورت می گیرد.

14 مرداد 1400

معرفی مراکز خرید وان ترکیه

آشنایی با برترین مراکز خرید وان ترکیهشهر وان یکی از شهرهای گردشگرپذیر شرق ترکیه است که دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری می باشد اما نکته ای که باعث محبوبیت بیشتر این شهر بین گردشگران به خصوص ایرانیان شده است، وجود مراکز خرید بی نظیر آن می باشد. از...

4 مرداد 1400

بلینکن به اروپا سفر می کند

وزیر امور خارجه آمریکا از هفته آینده توری اروپایی را آغاز کرده و در جریان این سفر چند روزه در دومین کنفرانس صلح لیبی در برلین شرکت خواهد کرد.

22 تیر 1400

خودروهای صفر در محدوده قیمتی 600 میلیون تا 1.2 میلیارد تومانی

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار و قیمت ها در بازار خودرو، لیستی از خودروهای صفر در محدوده قیمتی 600 میلیون تومان تا 1.2 میلیارد تومان به دست آمده است.

18 تیر 1400

حضور نشر طوطی در میان نامزدهای ناشر سال نمایشگاه بولونیا 2021

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت نمایشگاه بولونیا، جایزه بولونیا برای بهترین انتشارات کتاب کودک و نوجوان نامزدهای خود از قاره های مختلف را معرفی کرد.

28 خرداد 1400

هشتمین جشنواره شعر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران در خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مراسم پایانی شعر خوزستان که امروز دوشنبه 23 فروردین در سالن اجتماعات این اداره کل به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید، گفت: آدم های بزرگی در حوزه شعر و ادبیات داریم...

13 اردیبهشت 1400

هشدار! این آپشن می تواند قاتل بچه ها شود

وقتی سوار ماشین شدیم، مثل همیشه از سقف بیرون رفت. تو اتوبان بودیم که یهو ترافیک شد و شوهرم پاشو گذاشت رو ترمز. پسرم با قفسه سینه خورد به لبه سان روف. دکترا گفتن استخوان جناق سینه ش شکسته و ریه شو پاره کرده و نتونستن براش کاری کنن. پسر نازنینم از دست رفت.

6 اردیبهشت 1400

تروریست ها در سوریه درصدد تدارک نمایش ساختگی حمله شیمیایی هستند

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، منابع امنیتی در ارتش روسیه خبر داده اند که قرار است بزودی تروریست ها و معارضان سوری در اقدامی نمایشی و تنها به منظور سیاه نمایی چهره دولت سوریه حمله ساختگی شیمیایی را اجرا نمایند.

21 فروردین 1400

خبرنگاران معاون وزیر صمت: تبدیل خودرو به کالای سرمایه ای، خوشایند نیست

شیراز-خبرنگاران- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: هر چند تبدیل خودرو از حالت مصرفی به سرمایه ای صورت خوشایندی ندارد اما این رویه موجب افزایش تقاضا شده است.

6 بهمن 1399
تعداد: (35)