عامریان: افق فراوری سال جاری، 12 میلیارد نخ است

به گزارش وبلاگ میزبانی وب، حسین عامریان در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: افزایش و رونق فراوری، باید در اولویت برنامه ها باشد و از آنجا که شرکت دخانیات ایران، از قدیمی ترین مجموعه های کشور است، توسعه بخش های مختلف آن باید مورد توجه قرار گیرد.

عامریان: افق فراوری سال جاری، 12 میلیارد نخ است

به گزارش گروه مالی وبلاگ میزبانی وب، حسین عامریان در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: افزایش و رونق فراوری، باید در اولویت برنامه ها باشد و از آنجا که شرکت دخانیات ایران، از قدیمی ترین مجموعه های کشور است، توسعه بخش های مختلف آن باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد، توضیح داد: فکر و انرژی نو برای تغییر و تحول در مجموعه دخانیات لازم است، بر همین اساس با استفاده از تجربیات گذشته و استفاده از تکنولوژی روز، باید فراوری داخل، به روز رسانی گردد.

عامریان اعلام کرد: با حمایت از این شرکت، باید شان دخانیات کشور به جایگاه اصلی خود برگردد و در راستا سوددهی، با شتاب جلو رود.

مدیرعامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد گفت: ما از صنعت دخانیات، حمایت خواهیم کرد و این شرکت باید شرایط سوددهی خود را اصلاح کند.

وی ادامه داد: افق فراوری سال جاری، 12 میلیارد نخ است که باید با قوت بیشتری این رقم را افزایش دهیم.

عامریان، با بیان اینکه باید به فکر تأمین بازار های داخلی و خارجی باشیم بر اصلاح ساختاری صنعت دخانیات ایران تاکید نمود.

وی اضافه نمود: با توانایی هایی که در آقای شیخان، مدیر تازه سراغ داریم، تحول مدیریتی بنیادین در صنعت دخانیات ایران رقم خواهد خورد.

سرپرست تازه شرکت دخانیات ایران نیز گفت: مجموعه ای با قدمت صد ساله مثل دخانیات باید سهم زیادی در اقتصاد کشور داشته باشد.

محمد شیخان تاکید نمود: نگاه ما در این صنعت، بر اجرای سیاست های دولت تازه و افزایش فراوری است که در این راستا حمایت از فراوری داخل نیز به تبع آن صورت می پذیرد.

به گفته وی، صنعت دخانیات به بخش کشاورزی و کشاورزان توتون کار، گره خورده، اما با سیاست های غلط، هر روز بخش کشاورزی کوچک ترشده است.

سرپرست شرکت دخانیات ایران گفت: آن هایی که در دهه هشتاد بدون مطالعه علمی، پای شرکت های خارجی را به صنعت دخانیات باز کردند باید امروز جوابگو باشند که چرا سهم زیادی از بازار متعلق به شرکت های خارجی شده است، با این کار، کمر شرکت دخانیات ایران خم شد.

شیخان اضافه نمود: زمانی می توانیم به سیاست های اقتصاد مقاومتی برسیم که صنعت و فراوری داخل را حمایت کنیم.

در ادامه سیاوش افضلی، مدیرعامل سابق شرکت دخانیات ایران ضمن ارائه گزارشی از خدمات و عملکرد دو سال گذشته خود؛ به بعضی چالش های پیش روی این شرکت و البته بعضی فرصت ها اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عامریان: افق فراوری سال جاری، 12 میلیارد نخ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامریان: افق فراوری سال جاری، 12 میلیارد نخ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید