عرضه گوشی موتورولا Moto G22 در آینده نزدیک

به گزارش وبلاگ میزبانی وب، گوشی موتورولا موتو جی 22 به زودی عرضه می گردد. در گزارش های جدیدی که در خصوص این دستگاه منتشر شده، رندر ها و مشخصات کلیدی آن فاش شده است.

عرضه گوشی موتورولا Moto G22 در آینده نزدیک

به گزارش وبلاگ میزبانی وب، گوشی موتورولا موتو جی 22 احتمالا به زودی راه اندازی می گردد. یک گزارش تازه تصاویری از چهار نوع رنگی این گوشی، همراه با مشخصات آن را فاش نموده است.

اکنون، یک گزارش تازه در وبسایت Winfuture.de منتشر شده که به وسیله ارائه رندر هایی با وضوح بالا، دید کاملی از G22 به ما ارائه می دهد. علاوه بر این رندرها، این وبسایت اطلاعات دقیقی در خصوص مشخصات موتو جی 22 به اشتراک گذاشته است.

گوشی Moto G22 دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی OLED با وضوح 1600 در 720 پیکسل HD+ و نرخ تازه سازی 90 هرتز است. همانطور که در تصاویر G22 مشاهده می گردد، صفحه نمایش آن دارای یک سوراخ پانچ در مرکز و یک چانه ضخیم در پایین نمایشگر است.

در سوراخ پانچ پنل جلویی گوشی موتو جی 22 یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد که قادر به ضبط ویدیو هایی با وضوح FHD است. سیستم دوربین پنل پشتی نیز شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک جفت لنز 2 مگاپیکسلی است. یکی از لنز های 2 مگاپیکسلی، لنز عمق و دیگری لنز ماکرو می باشد. بعلاوه در پنل پشتی، گوشی لوگوی Motorola batwing دیده می گردد.

گفته می گردد که گوشی Motorola Moto G22 از پردازنده MediaTek Helio G37 استفاده می نماید. این پردازنده به همراه 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و اسلات کارت microSD برای افزایش حافظه وارد بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند احتمالاً مجهز به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 12 خواهد بود. برای تأمین امنیت، یک حسگر اثر انگشت در کنار قاب قرار داده شده است.

گوشی Moto G22 یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی دارد. این گوشی هوشمند از اتصال 5G پشتیبانی نخواهد کرد. انتظار می رود که این گوشی به عنوان جانشین گوشی Moto G20 سال گذشته وارد بازار گردد.

در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه Moto G22 وجود ندارد، اما حدس زده می گردد که احتمالا در مقطعی از ماه مارس رسمی خواهد شد. در بعضی بازارها، این دستگاه ممکن است با نام تجاری Lenovo K15 Plus عرضه گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "عرضه گوشی موتورولا Moto G22 در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی موتورولا Moto G22 در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید