طراحی گرافیکی و چاپ

عرضه گوشی موتورولا Moto G22 در آینده نزدیک

گوشی موتورولا موتو جی 22 به زودی عرضه می گردد. در گزارش های جدیدی که در خصوص این دستگاه منتشر شده، رندر ها و مشخصات کلیدی آن فاش شده است.

18 اردیبهشت 1401

تکلیف دانش آموزانی که بدون کتاب درسی مانده اند

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت مسئله ای در چاپ و توزیع کتاب ها وجود ندارد، اما به دلیل نقص در سامانه سیدا اطلاعات تعدادی از دانش آموزان به سامانه فروش کتاب های درسی منتقل نشده است و این دانش آموزان بدون کتاب مانده اند.

8 دی 1400

راجع به رژیم گیاهخواری چه میدانید؟

گیاه خواری یکی از سبک زندگی های پر طرفدار امروز است. ممکن است عسل و پنیر بخورند و گیاه خوار باشند، یا تخم مرغ بخورند و باز گیاه خوار باشند. خیلی از بیماری ها هستند که وقتی گوشت قرمز و لبنیات نمی خورند به طرز معجزه آسایی درمان می شوند.

17 آبان 1400

کودک شما با تغذیه مناسب رشد خواهد نمود

اگر به فرزند خود نشان دهید که از یک رژیم غذایی متعادل و متنوع لذت می برید، او بیشتر وسوسه می گردد که چیزهای تازه را امتحان کند.

13 آبان 1400

معین مدیرعامل شرکت راه آهن در جلسه هیات وزیران

تهران (پانا) - در جلسه امروز هیات دولت، سیدمیعاد صالحی به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و تصویب هیات وزیران، به عنوان مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران مشخص شد.

10 آبان 1400

چه مادرانی در معرض خطر ابتلا به بیماریهای روان پزشکی قرار دارند؟

خطر ابتلا به بیماری های روان پزشکی در مادرانی که شرایط های خاصی دارند و تحت تأثیر عوامل زیر قرار می گیرند، بیش تر از سایرین است.

24 مهر 1400

از پیشنهاد همکاری با صنایع تا رد طرح مدیریت خوردگی در معاونت علمی، رد تقاضای تدریس طراح موتورسبز

دکتر جواهر دشتی از اساتید ایرانی دانشگاه کورتین استرالیا و طراح موتور سبز که تحقیقات خود را در حوزه مدیریت خوردگی متمرکز کرده، معتقد است، سال ها است که در دانشگاه های ایران در این حوزه تدریس می شود، ولی همچنان هزینه خوردگی در صنایع کشور بالا است و برای...

15 مهر 1400

دهمین دوره رقابت بین المللی در زمینه حقوق تجاری و حکمیت برگزار می شود

دهمین دوره رقابت بین المللی زمینه حقوق تجاری و حکمیت از سوی موسسه حقوق تجارت جهانی اتاق بازرگانی بین المللی (ICC) برگزار می شود.

19 آبان 1399

مالیات دهندگان این خبر را بخوانند

خبرنگاران: مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان امور مالیاتی کشور از پیگیری سایت های جعلی به منظور اخاذی تحت عنوان مالیات اطلاع داد.

26 مهر 1399

اعتراضات لبنان ادامه دارد

در حالی که طرف های سیاسی و دولتی به رایزنی ها برای رسیدن به طرحی یکپارچه برای خروج لبنان از بحران فعلی ادامه می دهند، صبح امروز (دوشنبه) معترضان لبنانی به خیابان ها بازگشتند.

22 شهریور 1399

افشای جزییاتی از یک تاسیسات دیگر هسته ای کره شمالی

ایسنا نوشت: سی ان ان گزارش کرد، تصاویر جدید ماهواره ای تأسیسات قبلاً ناشناخته ای در کره شمالی را نشان می دهد که به گمان متخصصان می تواند برای ساخت کلاهک هسته ای مورد استفاده قرار گیرد.

16 شهریور 1399

تظاهرات ضد نژادپرستی در آمریکا، سرکوب به سبک دیکتاتورهای عرب

به گزارش خبرنگاران به نقل از القدس العربی چاپ لندن، شبکه آمریکایی سی ان ان مطلبی را در مورد دیکتاتوری مقامات ایالات متحده آمریکا و سرکوب اعتراضات ضد نژادپرستی توسط آنها، منتشر کرد.

4 شهریور 1399

آشنایی با شاعران پیشکسوت با مجموعه شعر ما

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، فاطمه سالاروند - دبیر این مجموعه - گفت: ایده مجموعه شعر ما در پاییز سال 1398 شکل گرفت و قرار شد منتخبی از شعرهای شاعران بزرگ سال و پیشکسوت برای نوجوانان منتشر شود.

10 مرداد 1399

آمریکا تکلیف سیاستمداران لبنانی را یکسره کرد

ایسنا نوشت: معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی با ادعای اینکه انتخاب نخست وزیر لبنان یک مسأله داخلی است و آمریکا در اعتراضات مردمی این کشور هیچ نقشی نداشته است، گفت، واشنگتن از لبنان و رهبران آن را دست نخواهد کشید و جامعه جهانی نیز در صورت جدیت لبنان،...

18 بهمن 1398

کوچکترین چاپگر رنگی پرتابل دنیا ساخته شد

یک استارتاپ با نام عجیب The God Things به معنی چیزهای خدا پیروز به ساخت کوچکترین چاپگر رنگی قابل حمل دنیا شده است که می تواند روی هر سطحی عملیات چاپ را انجام دهد.

8 دی 1398