راهنمای سفر

سفرنامه زوریخ؛ همنشین آلپ و آب (قسمت اول)

زوریخ فقط مقر بانک های معتبر جهانی نیست؛ بزرگ ترین شهر سوئیس جاذبه های خاص خود را دارد.

21 اردیبهشت 1401

میدان نقش دنیا اصفهان از نگاه سفرنامه نویسان خارجی (قسمت اول)

گردشگران خارجی حتی قبل از آنکه کار ساخت میدان نقش دنیا اصفهان به انتها برسد، به تماشا آن می آمدند و آن را هم تراز زیباترین میدان های دنیا برمی شمردند.

5 اسفند 1400

راهنمای سفر نوروزی به اصفهان

شهر اصفهان ، مرکز استان اصفهان محسوب می گردد و در فرهنگ ایران به نصف دنیا معروفیت دارد. شهری توریستی و باستانی می باشد که در مرکز ایران واقع شده است. این شهر به علت وجود بناهای تاریخی به عنوان میراث تاریخی در یونسکو به ثبت رسیده است. در مطلب زیر 5 نکته...

14 بهمن 1400

سفر مقرون به صرفه به مالدیو (قسمت اول)

مالدیو کشوری متشکل از جزایر مرجانی است که در جنوب غربی هند واقع است. با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص سفر مقرون به صرفه به مالدیو نکاتی را مرور کنیم.

13 بهمن 1400

هیات کشاورزی و دامداری ایران، 14 آذر به اسپانیا اعزام می شود

اتاق مشترک ایران و اسپانیا هیات تخصصی در حوزه کشاورزی و دامداری از یکشنبه 14 تا چهارشنبه 17 آذر به این کشور اعزام می کند.

27 آبان 1400

چه افرادی می توانند برای دریافت ویزای شینگن اقدام نمایند؟

قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارید، اما نمی دانید شرایط لازم جهت دریافت ویزای شینگن را دارید یا نه؟ این سؤال ممکن است ذهن بسیاری از افرادی را که سفر به قاره اروپا را برنامه ریزی نموده اند درگیر کند. ویزای شینگن چیست و چه کسانی شرایط دریافت آن را دارند؟...

20 خرداد 1400

ایستگاه مترو به کوی دانشگاه تهران می رسد ، آماده سازی طرح پیشنهادی تا یک ماه آینده

در نشست مشترک مدیر عامل شرکت مترو و مسئولان دانشگاه، اقدامات مطالعاتی و اجرایی احداث ایستگاه مترو در کوی دانشگاه تهران آغاز شد.

30 آبان 1399

هزینه اقامت در محبوبترین و گران ترین هتل های اینستاگرام چقدر است؟

پس از تحقیقات جدید تیم اینکیفی در خصوص داده های هشتگ اینستاگرام، محبوبترین هتل های اینستاگرام و همچنین هزینه اقامت برای یک شب در آنها مشخص شده اند.

6 آبان 1399

مسافرت تنهایی در زمستان

صنعت توریسم به گردشگران تا به امروز نگاهی همانند حضرت نوح به کشتی خودش و موجودات عالم دارد: همه باید دو تا دوتا باشند. هتلها، تورها و برنامه های گردشگری فعالیتهای خود را طوری تنظیم نموده اند تا سرویس دهی برای زوجین داشته باشند. همچنین هزینه های خدمات...

29 خرداد 1399

شهر های گردشگری دنیا از ارزان ترین تا گران ترین

شهر های گردشگری دنیا را از ارزانترین تا گران قیمت ترین برای شما گرداوری نموده ایم تا برای تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی کنید.

5 خرداد 1399

چگونه بلیط هواپیما ارزان بخریم

با افزایش قیمت بلیط هواپیما، تعداد بیشتری از افراد به دنبال راه هایی برای دریافت بلیط ارزان هواپیما هستند.

25 فروردین 1399

مدرسه چهارباغ اصفهان ، بنایی متاثر از معماری عصر صفویه

ایران، تاریخی کهن و طولانی دارد تا جایی که بسیاری از مشاهیر دنیا را وادار به احترام گذاشتن به تاریخ 2500 ساله خود نموده است. شکوه و عظمت این مرز و بوم، آنقدر بزرگ بوده که در جایی وینستون چرچیل (Winston Churchill)، نویسنده و سیاستمدار چهره انگلیسی و دارنده نوبل ادبیات...

8 آذر 1398