تقدیر از خبرنگاران در چهارمین کنفرانس ملی الگوهای مدیریت کسب وکار

به گزارش وبلاگ میزبانی وب، چهارمین کنفرانس ملی و نخستین کنفرانس بین المللی الگوهای نوین مدیریت کسب وکار با رویکرد مدیریت پسا کرونا با تقدیر از خبرنگاران، اسنپ و علی بابا به عنوان کسب وکارهای الکترونیک پیشرو 5 بهمن 1400 به فعالیت خود انتها داد.

تقدیر از خبرنگاران در چهارمین کنفرانس ملی الگوهای مدیریت کسب وکار

این کنفرانس با بهره گیری از دانش علمی و تجربی اندیشمندان داخلی و خارجی به وسیله موسسه مدیریت عصر پیشرفت و با همکاری نهادها و موسسات علمی معتبر کشور مثل جهاد دانشگاهی، انجمن اقتصاد شهری ایران، مرکز استنادی علوم دنیا اسلام، سازمان مدیران و متخصصان ایران، خانه صنعت کاران ایران، انجمن اقتصاد اسلامی ایران، انجمن علمی آینده نگری ایران، انجمن مدیریت سیستم های اطلاعاتی ایران و دانشگاه ایرانیان برگزار گردید.

پس از آنالیز و داوری علمی مقالات در نهایت 63 مقاله در این کنفرانس پذیرفته شدند و در اختتامیه این کنفرانس مورخ 5 بهمن 1400 که به میزبانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار گردید، جمع کثیری از مدیران بخش های خصوصی و دولتی کشور حضور داشتند. در این رویداد اساتید، صنعت گران و مدیران برجسته کشور مثل دکتر مهدی برادران، دکتر سعید خزایی و دکتر مهدی سماواتی گفت وگو و سخنرانی کردند. بعلاوه در خاتمه این نشست از محسن مکرمی معاون منابع انسانی گروه وبلاگ میزبانی وب به عنوان نماینده گروه وبلاگ میزبانی وب تقدیر به عمل آمد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "تقدیر از خبرنگاران در چهارمین کنفرانس ملی الگوهای مدیریت کسب وکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از خبرنگاران در چهارمین کنفرانس ملی الگوهای مدیریت کسب وکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید